انقلاب اسلامی ایران ادامه مأموریت پیامبر اسلام(ص) بود - مركز الأمة الواحدة
انقلاب اسلامی ایران ادامه مأموریت پیامبر اسلام(ص) بود

انقلاب اسلامی ایران ادامه مأموریت پیامبر اسلام(ص) بود

شارك المقال

رئیس مرکز اندیشه و استراتژیک امت واحده لبنان گفت: انقلاب اسلامی ایران ادامه مأموریتی بود که پیامبر اکرم(ص) برای هدایت بشر از تاریکی به‌سوی هدایت و روشنایی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، السید امین فادی در همایش بین‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بحث ما در این همایش تفکر انقلاب اسلامی است؛ انقلاب اسلامی ایران ادامه مأموریتی بود که پیامبر اکرم(ص) برای هدایت بشر از تاریکی و ظلمت به‌سوی هدایت و روشنایی داشت.
رئیس مرکز اندیشه و استراتژیک امت واحده لبنان ادامه داد: مأموریت امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی، هدایت مردم از جهل به آگاهی و رها کردن بشریت از ظلم به‌سوی حریت و آزادی بود.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در ادامه انقلاب امام حسین(ع) بود؛ همان‌طور که انقلاب امام حسین(ع) یک‌بار در تاریخ رخ داد، انقلاب امام خمینی(ره) نیز دیگر در تاریخ تکرار نمی‌شود. هیچ‌کسی نمی‌تواند انقلاب اسلامی ایران را شکست دهد.
فادی درباره چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران باقدرت و اقتدار مثال‌زدنی در مقابله با استکبار ایستاده و در مبارزه پیروز شده است. امروز انقلاب اسلامی ایران با بصیرت امام خامنه‌ای و فرصت دادن به جوانان در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی ایستاده و به‌سوی موفقیت حرکت می‌کند.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق